new moon · new website

11.11.15


PT
dia auspicioso
11*11
por isso escolhi este dia para partilhar algo
dia de lua nova em escorpião
abrindo espaço para um shift em cada um de nós para criarmos novas formas. scorpio é o signo da transformação e a sua mágica medicina ensina-nos a ver mais alto. o escorpião incorpora o poder da água - a sua emotiva receptividade e poder de magnetismo e profundidade, o feminino no seu todo.
dia dos festival de Diwali na Índia, o festival das luzes, quando se festeja a vitória das forças do bem sobre o mal. as lâmpadas significam a vitória do bem sobre o mal dentro de cada ser humano. crie o tempo para acender a luz dentro de si e sente em silêncio com os olhos fechados. 
um dia cheio que escolhi para algo muito especial para mim. um sonho antigo que agora e tornado realidade. o meu trabalho concentrado numa página de internet, num site
tenho muitos amigos a quem agradecer mas um agradecimento especial à especial Gaya que criou uma página que sinto que é a minha cara. thank you my dear Gaya, you did a great job!
um obrigada à Louise Luz que desenhou o meu templo, meu símbolo especial que se encontra em todos as minha páginas. e à Rita Ferro que fez estas fotos intemporais. e ao Tiago d´Oliveira que me captou na Índia com uma lente mágica. e a todas as pessoas lindas na minha vida.
happy deepavali como se diz no sul da Índia!

EN 
It´s an auspicious day
11 * 11
so I chose this day to share something 
new moon day in scorpion
creating space for a shift within each of us to build new forms. Scorpio is the sign of transformation and its magic medicine teaches us to become higher. Scorpio incorporates the power of water - with a emotional way and a power of magnetism and depth, the female as a whole.
Diwali festival day in India, the festival of lights, to celebrate the victory of good over evil. the  lamps signify the light within every human being. take some time to light a few lamps inside you and seat on silence with your eyes closed.
a day I have chosen for something very special to me. an old dream come true. my work concentrated on a website, a site. I have to give a special thank to Gaya who created a page that feels very me. thank you my dear Gaya, you did a great job!
another thank you to my dear sister Louise Luz who created my temple, the image of all my pages.  and to Rita Ferro that took this timeless pictures. and to Tiago d´Oliveira that captured me in India with a magic lens. and to all beautiful people in my life.
happy deepavali as they say in South India!




No comments:

Post a Comment