she told me a secret

5.11.15






PT
um dia de celebração, de nascimento, de memória. a minha pequenina faz 7 anos e já não é mais tão pequenina. está a ficar grande e a tornar-se numa menina linda cheia de sonhos e fantasias. hoje contou-me um segredo, que um menino que gosta muito dela e que lhe deu um beijo, na cara. e perguntou-me «é mau mãe?» não querida, claro que não. o que diz o teu coração? «que não faz mal», respondeu-me. então porque duvidas... 
como mãe vou tentar sempre que as minhas filhas não escondam o seu lindo coração e que sempre o abram para a vida. ser quem são e plenamente. a vida é feita disso, da certeza que só o coração nos pode guiar. à paz e ao amor. parabéns meu querido amor.

EN
a day for celebration, birth and memory. my little girl tuns 7 and no longer is so small. It´s actually becoming a beautiful girl full of dreams and fantasies. today she told me a secret. a boy who adores her gave her a kiss, on the chick. and she asked me "mom is that bad?" of course not my love. what does says your heart? "that is ok," she replied. so why do you doubt.. ?
as a mother I will try my best to my daughters not to hide their beautiful hearts, instead have it always opened to life. this journey is guided by the heart and to be what we are meant to. just accepting what life gives. stay present. for peace and love. happy birthday my sweet baby.




gorgeous photo by my amazing beautiful friend Rita Teixeira Bastos


No comments:

Post a Comment